tillsammans är kärlek

onsdag nästa vecka är det bara 2 månader kvar tills 3 vänner försvinner upp till göteborg. då blir vi utan pionjärer och medelåldern kommer stiga ytterligare. det känns lite tungt och gör mig lite ont. men samtidigt blir jag varm av tanken på min finaste halva, min favoritperson/livspartner/bästa vän, han försvinner aldrig ifrån mig. kärlek. och vi har en handfull med bra vänner kvar inom räckhåll. kärlek. dessutom, inom en inte alltför lång framtid hoppas jag på att kunna få krama om en person lite extra hårt, och att få börja träffa henne varje vecka. kärlek.

ja, just nu vill jag strö lite extra mycket kärlek på de som finns nära mig och de som kommer göra det snart. behöver er och älskar er.

kärlek.

Kommentera

