minusgrader rensar luften

denna helgen blev det aningen för mycket fett och socker, vilket får min mage att starta uppror. som protest krampar och skriker den. och då känner jag mig elak mot mig själv, och så lovar mig själv: ingen mer pizza i kombo med kakor på ett tag nu, bara massor med bra mat, frukt, vatten och ja, annat bra. men förutom att magen har varit i uppror har helgen varit fin. har hunnit med vänner, tjänst & att vara effektiv.. och jag längtar redan efter nästa helg.

och så lite om musiken som snurrar hos mig, jag har hittat tillbaka till både krunegård & miss li. gillar deras nya, återupptäcker deras gamla. båda är toppen. och jag ser fram emot att spana in repriserna av så mycket bättre på tv4play i björns sällskap – har mina förväntningar på vad li kan åstadkomma.

måste säga att jag tycker om denna hösten lite extra. småmyser bara vid tanken. har hittills älskat lövregnen, höstsolen & dimman ännu lite mer än jag brukar göra. ja, livet är bra minsann.

Kommentera

