under mitt paraply

igår öste regnet och mitt paraply blåste sönder. måste köpa ett nytt och stadigt som inte går sönder för minsta lilla pust. är sugen på något fint&rejält från lisbeth dahl.. känns värt att kosta på sig ett riktigt paraply, speciellt efter igår.

behöver rensa garderoben och väger för och emot mellan tradera & en relativt ny secondhand. kanske får mer för sakerna på tradera – men o andra sidan får jag betala avgifter både före och efter auktionerna. på secondhanden blir jag kvitt alla plagg direkt utan att behöva packetera och greja med frakt osv. men så kanske jag inte får många kronor styck för grejerna heller. eller kanske inte en enda krona om de inte blir sålda. vad är mest värt tros?

update: paraply beställt. världens finaste med ränder. håller tummarna för att det är värt varje krona samt lika fint som på bild. återkommer med egna foton..



Lämna en kommentar