eko-påfyllning 

Har precis kommit hem från jobbet, och påvägen hem passade jag på att hämta upp en mindre gigantisk eko-beställning… Närmare bestämt 1 kg kallpressad kokosolja, ett x-antal bars (tänkte till sammankomsten för att dryga ut mellan måltiderna vid behov…), ny tea tree olja, mina nya favorit mascara (har en på g men gillar att ha en ny oöppnad hemma så det inte blir panik o köpa när den väl tar slut, var dessutom 30% rabatt nu whoop whoop!) och slutligen 2 hårprodukter som jag varit nyfiken på länge, så passade på nu när jag fick rabatt på hela köpet. Tänker mig att de nog kommer lägligt till användning om några veckor när jag siktar på att klippa en något kortare frisyr… Fick dessutom ett prov på eko-tandkräm, spännande. Hurra för eko! ❤️ och påtal om eko har det faktiskt öppnat en eko-butik i mitt lilla Karlshamn. Väldigt nyfiken men har inte hunnit in där än, tänkte kanske ta en sväng imorgon om jag har någon ork kvar efter jobbet.

Kommentera

