just nu

Processed with VSCOcam with f2 preset

Haha, alltså, det här med bloggen har verkligen runnit ut i sanden… Nåja, sen sist har jag varit på finaste (& varmaste, PUHH!) sammankomsten i Sthlm, jag har klippt håret kort, (eller ja, axelkort, vilket är kortare än vad jag haft på många år – gillar’t), var sjuk när jag skulle haft semester så nån sådan blev det inte.. Jamen, lite så. Snart tar jobbet här slut så har börjat slänga ut mina krokar och hoppas på napp. Har fått ett halvt napp än så länge, kanskekanske, får se vad det kan bli av det. Nästa vecka far vi till Malmö ett par välbehövliga dagar, jag och min älskade, ska ta det lugnt, göra stan, insupa musiken på kvällarna..fint som bara den. Och om en månad blir det London – så snacka om att jag har London-längt nu!!

(Ovan ser ni mitt hyfsat nya kameraband, grymt skönt kring nacken och bara så himla dunder-glatt och fint! Inhandlat på Etsy hos ”Country Eyes, ocean heart” ❤ Nu ska jag bara bli kompis med min kamera också..helst innan det bär av till London åtminstine. Har verkligen inte hunnit pilla med den så mycket som jag önskat än. Men det kommer.)

Kommentera

